معرفی کتاب کارت را نشان بده

معرفی کتاب

کارت را نشان بده

Show Your Work

نویسنده: اوستین کلون

ترجمه: سمیرا عزیزی

موضوع: موفقیت شغلی

قطع: رقعی

تعداد صفحات:116

قیمت:34000 تومان

کتاب کارت را نشان بده نوشته اوستین کلون

معرفی کتاب

برای معرفی کسب و کارتون در شبکه های اجتماعی کتاب «کارت را نشان بده» راهنما و یار مطمئنی برای شما خواهد بود. اگر به دنبال تولید محتوای با ارزش در اینستاگرام هستید و قصد دارید این کار را اصولی انجام بدید و یا برای آشنایی با روش‌های معرفی خودتان در محیط و بازار کار هستید می‌توانید از این کتاب کمک بگیرید.

Show Your Work

استیون مارتین میگوید :اگر خیلی خوب باشید کسی نمی‏تواند شما را نادیده بگیرد.

مارتین لوتر کینگ نیز  درهمینباره جملهی بسیار زیبایی دارد که می‏گوید :اگر شخصی رفتگر نامیده می‏شود، باید همانگونه خیابان‏ها و معابر را جارو کند که میکل‌آنژ نقاشی می‏کرد، بتهوون سمفونی می‏ساخت و شکسپیر شعر می‏سرود. او باید آنگونه خیابان‏ها را جارو کند که تمامی موجودات آسمانی و زمینی مکثی کنند و بگویند: اینجا رفتگری کار می‏کرد که کارش را خوب انجام می‏داد .

این دو جمله پاسخی است که نویسندۀ کتاب “کارت را نشان بده ” در جواب به سؤال افرادی که از او میپرسند چطور باید کسب‌وکارشان را گسترش دهند و یا چطور میتوانند طرفداران خود را داشته باشند و موردتوجه قرار بگیرند، به آنها میدهد .

اما او میگویید فقط خوب بودن کافی نیست و شما باید در دسترس باشید تا افراد بتوانند شمارا پیدا کنند البته نه به آن معنی که افراد موفق را میشود همیشه در مهمانیها و مجالس پیدا کرد! خیر. چون آنها فرصت این کارها را ندارند .

 

در قرن حاضر به لطف روابط و فضای شبکههای اجتماعی شما به‌سادگی میتوانید در ارتباط  با مخاطبین و بازار هدف خود باشید.

تصور کنید برای استخدام به مکانی می‏روید و رئیس محل کار جدیدتان مجبور نباشد رزومه کاری شما را مطالعه کند؛ زیرا وی از پیش وبلاگ و یا سایت شخصی شما را مشاهده کرده است. تصور کنید که شغلتان را از دست داده‏اید اما جمعی از دوستانتان می‏توانند کار جدیدی به شما معرفی کنند و حتی می‏توانند در پیدا کردن کارهای بهتر کمکتان کنند. تصور کنید شما مطالبی را برای سرگرمی به اشتراک گذاشته‏اید اما ممکن است همین مطالب به دلیل اینکه افراد زیادی کارتان را دنبال می‏کنند، منبع درآمد شما شده و یا حتی تبدیل به شغل حرفه‏ای شما شود.

تمام آن چیزی که باید انجام دهید این است که کار خود را به بقیه نشان دهید تا افراد، با استعداد‏های بالفعل و بالقوه شما آشنا شوند.

آستین کلون در کتاب کارت را نشان بده راه رسیدن به موفقیت و کشف استعدادها و خلاقیتها و به اشتراک گذاشتن آنها با دنیا و کنجکاو کردن افراد درباره محصول و خدمات شما و پروسهی انجام آن و تحمل سختیهای این راه را به شما نشان میدهد و در این مسیر کمکتان میکند.

مقاله‎هایی از کتاب

یک آماتور(تازه وارد) باشید!

اغلب ما از اینکه به ما به چشم یک تازه‎وارد نگاه کنند وحشت‎زده خواهیم شد. اما فرد آماتور، با شوق و ذوق کاری را انجام می‏‎دهد، فارق از اینکه به دنبال شهرت یا ثروت یا پست و مقام باشد؛ چرا که او چیزی برای از دست دادن ندارد.

تازه‎وارد‏ها برای اینکه به نتیجه برسند هر چیزی را امتحان می‎‏کنند. از هر فرصتی استفاده می‏‎کنند، هر موضوع جدیدی را تجربه کرده و همواره اشتیاق خود را دنبال می‏‎کنند. گاهی اوقات در حین انجام کارهای غیر‎حرفه‎‏ای چیز جدیدی را کشف می‏‎کنند. طبق گفته “زن مونک شانریو سوزوکی” در ذهن یک تازه وارد فرصت‏‎های بیشماری وجود دارد، اما در ذهن یک فرد حرفه‏‎ای این فرصت‏‎ها خیلی کمتر هستند.

تازه‎وارد‏ها از اشتباه کردن یا از اینکه در نگاه عموم مسخره شوند نمی‎‏ترسند؛ چون آن‎ها قبول کرده‏‎اند که یک تازه وارد هستند و به همین دلیل برای انجام خیلی از کارهایی که دیگران آن را بیهوده می‏‎دانند تردید نمی‎‏کنند و آن کار را انجام می‏‎دهند…